Ferim...

...är min blogg, hade ingen bra rubrik.
Dagen:
Jag åkte tunnelbana till skolan, mysigt.
När jag kom till Skärmabrink gick Vanessa på, nästa gick vi av och jag pratade med Simon på vägen från tunnelbanan.
Utanför gympa salen stod jag och Vanessa och väntade på att Mankan /magnus, gympa lärare) skulle komma. Elisabeth kom till skolan och sa till mig, William, Vanessa, Leon och Walter att det inte var nån gympa på morgonen. Vi gick upp till klassrummet och där skulle en kille komma och prata om droger.
Han var jätte trevlig, han var bara bäst. Asså han agerade,pratade och förklarde jätte bra.
Jag gillade honom.
Sen skulle vi till biblan, vi åkte tunnelbana, 1 station.
Vi skulle låna böcker till temat, My family och en vanlig skolbok.
Jag lånade 4 fickböcker, och 2 skolböcker, väldigt bra oxå. Eller dom värkar bra.
När vi skulle tillbaka så var inte alla klara så Maria tog med Alba, mig, William, Leon, Jakob, Walter, Sebaztian, Igor, Dennis K och B. När det var 1 minut kvar på t-banan kom dom andra ut från bibloteket.
Vi hoppades på att dom inte skulle hinna, och dom han inte.
Vi åkte utan dom, Moahahaha *asg*
Det var jätte kul.;p
När vi kom till skolan åt vi lunch, det blev korv och nån konstig potatis gratängs grejsimojs. Mums
På rasten var dom som missade tunnelbanan inne och åt, jag och Alba fick tag på 2 hjälmar och åkte i backen, men innan det så lekte vi med bilar.
Efter rasten så gick vi upp till klassrummet och vi skulle fixa lite med sakerna till klasskvällen på måndag.
Vi ska visa våran film och sälja den, vi ska oxå visa upp våra Snow white pjäser, jag har äntligen hittat kläder.
Jag är prinsen och berättare. Det ska bli kul.
Men sen så var det slut och jag gick med Hanna och Amanda till konsum, jag köpte en banan, Mumsit.
Sen skulle jag och Issi välja kollo som vi ska gå på i sommar, det blev frustuna äventyrskollo.
Jag längtar dit.
Hehe, men nu sitter jag hemma och tittar lite på "Halv åtta hos mig", lyssnar på musik och är inne på Facebook´.
Jag kommer kanske lägga ut lite bilder på när jag och Mathilda lerade, hihi.
Vi gjorde det innan och efter middagen.
Ses sen. Hej då.
Pöss Pöss

Postat av: Mattias

ja :)

2010-01-28 @ 20:05:57
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: - YE HELLU!

- JAHA OKEJ!

2010-01-28 @ 20:08:29
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0