Äntligen...

... har jag tid.
Idag har jag varit och shoppat lite med mamma.
Först var vi i globen, där hittade jag en tröja (kommer på bild sen).
Sen åkte vi till ringen, där hittade jag nada.
Just nu sitter jag bara hemma och är inne på FaceBook, jag vet inte riktigt vad jag sak skriva om.
Men jag ska nog fråga Alba om vi kan åka till stan eller sickla imorn. Hihi
Nu kommer bilder från när jag och Mathilda lerade och min nya tröja kommer i ett annat inlägg.

Den här har jag gjort
Kaffe kopp, gjord av mig.

Liten bil

Vrid på huvet. En blomma, allt är gjort av mig

Tacos

Pingis rack + pingis boll

Köttbullar och makaroner

Hamburgare

Korv med bröd

Svenska flaggan

Fågel

Kisse misse

Min och Mathildas borg/fyr

Paket

Julgran m paket

Orm
Det var några saker vi gjorde
Hej då
Pöss pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0