Nu är jag här!

Hej, har verkligen inte haft tid att skriva!
Men nu ska jag berättä om 3 dar.
Torsdag:
Efter skolan så gick jag och Alba hem till Alba och åt och gick på toa.
Sen åkte jag och Alba hem till Hägerstensåsen, vi skullle handla med min pappa tills festen.
Ja, som sagt så kom pappa hem och vi åkte till Willys i älvsjö och handlade.
Det gick bra, men det var dyrt.
Sen åkte vi hem till Alba och gick upp med alla grejer, Alba och jag bakade en kladdkaka med nougat som efterrätt oxå.
Kl 20:58 kom pappa och hämtade mig.
När jag kom hem duschade jag.
Fredag:
Ja, i skolan hände inte så mycket men jag berättar om det efter skolan.
Jag, Ida och Alba gick hem till Alba och började med att fixa smeten till pannkakorna.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men i alla fall så fixade 1rosa pannkakor.
När Karin (Albas mamma) kom hem så fixade hon grön grädde och drinkarna som tjejerna skulle få.
Tjejerna kom 17:15 och killarna 18:15.
Men när tjejerna kom så hade Vanessa tappat bort sin mobil.
Så några gick tillbaka dit hon rammlade och tittade om den var där, men det var den inte.
Tillslut kom dom tillbaka och vi åt middag.
Vi fick lite bråttom så vi kastade bort allt och dom första killarna kom.
Vi hade jätte kul.
Jag hopppas att gästerna också hade det.
Jag fick jätte bra presenter.
Tack för allt <3!
När alla hade gått så städade jag, Alba, Karin, Kaj och Pappa.
Festen slutade 22:00!
Vi kom hem 00:05.
Sent, men jag lade mig i sängen ganska snabbt.
Men jag kunde inte sova, för det var en sak, hemlig.
Jag somnade, vaknade, somnade, vaknade.
Lördag:
Jag hade satt kl på 08:30, men orkade inte gå upp så jag somnade om och gick upp 09:26.
Vi hade träning idag som började 10:00, men jag hade inte hunnit.
Så jag struntade i den.
Jag frågade Hanna ifall vi kunde göra nåt idag, först sa pappa att det var okej.
Men sen sa han nej, det går inte.
Då vart jag besviken.
Aja, nu sitter jag och tittar på typ tool academy, eller det tog slut nu.
Skriver mer ikväll.
Hej då
Pöss pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0