Moster!

Hej, ledsen att jag inte kunde skriva igår, jag var hos min undebara Moster och hennes kille Peter.
Vi har haft helt underbart!
Igår så slappade vi mest, men idag så var vi ute och gick. Sen gick vi hem till dom och åt lite och så.
Kl 18:00 så såg jag och Moster se Avatar.
Den var jätte bra! Verkligen jätte bra :D!
Jag har haft en underbar helg, med mycket skratt och mys.
Imorgon ska jag kanske träffa mamma, vara med nån kompis eller bara slappa.
Föresten vi kom 4:a i pingis turneringen! 
God Natt
Hej Då
PÖss PÖss

Postat av: © PHOTO COLLECTION

SV; Tack! :-) Jodå, med mig är det bra.

Vad gör du? =)

2010-03-01 @ 15:16:07
URL: http://mincanon.blogg.se/
Postat av: © PHOTO COLLECTION

Hej! Tänkte meddela dig att min blogg kommer byta adress, och om du är intresserad av den nya; vänligen mejla [email protected] för mer information!



Om du inte är intresserad ber jag hemskt mycket om ursäkt! :)

2010-03-01 @ 18:43:54
URL: http://mincanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0