Kulig dag!

Hej, idag har jag varit med Hanna och Alba.
Först tänkte jag och Hanna gå och bada men vi orkade inte eller ja, det kändes inte bra.
Så jag och Alba möttes i centrum och jag köpte en French Hotdog.
Jag var så sugen på nåt, egentligen choklad men ja, det vart som det vart.
Sen gick jag och Alba hem till Hanna, vi spelade sims 3.
När kl var 15:30 sa jag att vi skulle göra en deckare.
Jag skulle vara hemma kl 17:30 så vi fick bråttom för Alba avslutade aldrig sims.
Men tillslut började vi på filmen, vi var inne och ute.
Orkar inte förklara, när vi spelade in den gick vi hem till Alba.
Jag skulle få låna Albas sims 2 ( jag har egna men dom är hemma hos mamma).
Men Alba hade glömte nycklarna!
Åååh, det var verkligen synd, jag hade sätt fram emot att spela sims.
Aja, Hanna och Alba hängde med en bit, Hanna till Skanstull och Alba till Medborgarplatsen.
Men när Alba och jag kom till Medborgarplatsen så kom hennes tunnelbana, alltså skarpnäck.
Alba hann precis typ och kom på samma tunnelbana som Hanna skulle på.
Ja´, jag fortsatte till slussen och bytte tunnelbana mot Fruängen.
Jag åkte till Hägerstensåsen och gick hem.
När jag kom hem så åt vi middag, köttfärslimpa med potatis och brunsås.
Mymsit! =3
Nu sitter jag här och Mathilda trampar på min data, jag blir så arg på det.
Men nu har jag sagt åt henne ppå skarpen så nu har hon slutat.
Imorgon ska jag vara med Hanna och Alba. Mohaha
Ska spela sims 2 imorn så vet inte om det kommer bli ett långt inlägg.
Skriver kanske mer sen.
Hej då
Pöss pöss
P.S Glad alla hjärtans dag <3! D.S

Postat av: Liiv

Sv: Dom var supergoda ;D

2010-02-15 @ 15:01:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Liiv

Sv: Tack :D

2010-02-16 @ 21:06:21
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0