Hemma

Nu sitter jag hemma och tittar på Vinterspelen Åre 2010!
Det är kul.
Dagen:
Första lektionen för mig var kl 10:00, då var det tema.
Jag hade inget att göra så då kom jag på idén.
Hanna jobbar med Ingvar som startade Ikea, och då sa jag:
- Vi kan ringa till Ikea.
- Jaaaa, skrek Hanna.
Jag frågade Maria ifall vi fick det och hon sa ja.
Så Hanna och jag gick ner till rummet där personalen har sina bord.
Där lånade vi telefonen och ringde ett nummer.
Men det var lite fel så jag sökte på www.eniro.se och där hittade jag ett nummer.
Jag kom till växeln och förklarade för kvinnan att jag ville prata med nån på Ikea.
Hon kopplade mig till Stefan Johansson.
Jag ställde frågorna och Hanna skrev ner dom.
Vi fick svar på alla frågor men vi ska kanske ringa igen om vi kommer på fler frågor.
Sen var det lunch, det blev köttbullar med potatis och brunsås.
Ganska mymsit, men bara lite.
På lunchrasten fixade jag och Ida tamössorleken igen.
Efter rasten var det slöjd, träslöjd.
Vi började med att prata och sen så började vi på våra "ansikten".
Min är ett moln med en regnbåge.
Sen var det högläsning.
14:30 var det slut!
Jag och Alba gick hem till henne och planerade.
Hihi, jag och pappa hämtade en tvbänk.
NU är den i vårt rym, så fin så.
Aja snart ska jag lägga in datan i rummet så jag hinner inte skriva mer.
God natt
Pöss pöss


Postat av: Ebba

HAHAHAHA TACK ;)

2010-02-12 @ 07:02:59
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Alba

Okej.

Idag ska vi ha fett kul!:D

Du vet "Rocka fettet"!

2010-02-12 @ 08:08:32
URL: http://albahihi.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:58:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0