Grattis Alba!

Grattis underbara söta Alba, hoppas att du haft en unerbar dag! Älskar dig <3!
Idag efter skolan så gick jag, Hanna, Alba och Calla till Seven 11.
Där köpte jag en stor, jätte god kanelbulle. Och Alba köpte en Drömsemla.
Sedan gick Calla hem och Hanna oxå, jag och Alba gick hem till Alba och åt korv.
Alba hade fått en väska som såg likadan ut som min tjocktröja. Snygg :D.
Sen hämtade pappa mig för vi skulle på ett möte!
Efter mötet åkte jag och pappa och köpte bröd och beställde middag.
Jag åt kebabpizza, mymsit.
Ja, efter middagen så gjorde jag fruktsallad till mig och Mathilda. Oxå mymsit.
Har bilder men lägger inte upp dom idag tror jag.
Har sovmorgon imorgon igen, det är ju handboll för vissa, men jag ska inte spela.
Men vi som inte spelar får inte titta, bara för att det var "stökigt" förra året.
USCH vad sur jag blir :@
När jag skulle åka till skolan så gick jag till bussen (jag visste inte att tunnelbanan gick) så kom det en ända buss och den var proppfull.
Jag gick hem efter 35 minuters väntat, det var jätte kallt.
Hoppas att ni haft en bra dag!
Skriver kanske mer sen!
Hej då
Pöss pöss

Postat av: Ebba

Tack ^^

2010-02-24 @ 20:07:22
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: iiiissa

sv: tack så jättemkt!:D vad glad jag blir!



har du röstat på mej som veckans blogg än?:)

2010-02-25 @ 18:53:23
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: iiiissa

gå in på www.linnlay.blogg.se och rösta på nummer 9, veckans blogg alltså! tacktack så jättemkt!:D

2010-02-25 @ 19:54:30
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0