Äntligen!

Hade lite problem med att ta upp ett inlägg, datan segade, eller ja den kom aldrig in.
Första lektionen var hemkunskap, där gjorde vi chokladsnittar fast hjärtan.
Vi fick nya platser där, jag sitter nu med Walter och Dennis S. :/
Aja, på rasten så gick Jag, Alba och Ida frågesport på skolgården.
Hoppas det gick bra.
Sen hade vi lite eget arbete.
Ja, sedan var det lunch.
Det blev tomatsoppa med spaghetti och 2 mjuka smörgåsar. Myms!!!
På lunchrasten var jag, Ida, Alba och Hanna med på nån tamösorslek.
Haha det var kul.
När rasten var slut så gick vi upp, killarna har slöjd så vi hade eget arbete.
Men då skulle jag, Hanna, Ida och Alba hämta killarna som var med på tamössorleken på rasten och vi skulle typ prata.
Så vi gick ner till slöjden och hämtade killarna.
Vi gick till "glasrummet" och satt där.
Haha, då fick William typ damp för att han inte hade gjort nått och slösade tid på att sitta där och prata.
Aja, jag var heelt inne i min bok så jag läste ut den på eget arbete, dden heter "Den döde sonen".
Skriven av Petter Lidbeck, as bra. :D
Efter skolan så gick Jag, Ida och Alba hem till Alba och satte oss och skrev "lappar".
Alla har ett papper var och sen skriver man saker man vill göra och så får dom andra kryss ai om dom vill det eller inte.
Vi kom inte på nåt, så vi åt lite korv hemma hos Alba. Mymsit.
Ja, vi kom på tillslut men jag vill inte säga vad vi gjorde. Men det var kul.
Sen kom pappa och hämtade mig.
Nu sitter jag hemma och har tråkigt. :/
Hoppas att jag kommer på nåt att göra.
Ha en trevlig kväll.
Hej då
Pöss pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0